Tuesday 24 November 2015

Mujahidah Syiria



Mujahidah Suria
Syria: FSA Women Fighters
Rana
Nama:Rana
Umur:20 tahun
Pekerjaan:Pelajar
Komentar:Apa pilihan yang saya ada?
Syria: FSA Women Fighters
Ummu Faraj
Nama:Ummu Faraj
Umur: 30 tahun
Pekerjaan:Suri Rumah
Komentar:Dianiaya oleh pengawal keselamatan rejim di depan suami saya adalah hal yang paling memalukan yang pernah terjadi pada keluarga saya..saya mengambil senjata dan saya menyertai..
Syria: FSA Women Fighters
Ummu Ahmad
Nama:Ummu Ahmad
Umur:72 tahun
Pekerjaan:Suri Rumah
Bilangan Anak:3orang
Komentar:Rumah saya di Dar’a musnah kerana 2 serangan bom…Saya berpindah ke Aleppo bersama keluarga..saya memilih untuk mengangkat senjata dan melawan rejim.
Syria: FSA Women Fighters
Fadwa
Nama:Fadwa
Umur:20 tahun
Status:Janda
Bilangan anak:3 orang
Komentar:Suami saya meninggal dibarisan hadapan..saya juga akan mati di barisan hadapan..semoga Tuhan membantu kita.InsyaAllah..
Syria: FSA Women Fighters
Amal
Nama:Amal
Umur:30 tahun
Status:Berkahwin
Pekerjaan:suri Rumah
Bilangan Anak:3 orang
Komentar:Saya Cinta Allah,itu semua yang saya perlukan dan inginkan..Sampai waktunya Allah akan cintai saya

No comments:

Post a Comment